Ferieklubb i Åsnes sommeren 2023

Programmet for årets Ferieklubb er klart, og det blir tre uker fylt med ulike aktiviteter. Det blir alt fra overnattingstur, klatrepark, Tusenfryd til frisbeegolf. Takket være Gjensidigestiftelsen kan vi tilby alle aktivitetene gratis!

Illustrasjonsbilder for aktiviteter som inngår i ferieklubben - Klikk for stort bilde

Nytt for året er at aktivitetene tilbys enten til 3.-7. trinn eller 7.-10. trinn. Det vil altså si de som er ferdige i 3.-10. trinn i år. Det betyr at det ikke blir tilbud til årets 1.- og 2.-klassinger. Man melder seg på den/de aktivitetene man ønsker å være med på, og dersom antall påmeldte overstiger antall plasser, blir det trekning om plassene.

Påmelding vil skje via Spond, og aktivitetene åpnes for påmelding mandag 29. mai klokken 12.00.

Det er mulig å melde seg inn i gruppen Ferieklubb i Åsnes allerede, med hjelp av gruppekode GOKNM

Påmeldingsfrist er 8. juni. Påmeldinger som kommer inn etter dette, registreres ikke.

Ferieklubben pågår i uke 26, 27 og 33.

Program for ferieklubben i Åsnes 2023

Uke 26

Mandag 26. juni:

Aktivitetsdag. Aktiviteter med Klubben, bowling og klatring. Denne aktiviteten er et samarbeid med Våler kommune.

Aldersgrense: 3.-7. trinn.

Tirsdag 27. juni

Vi lager en Kompani Lauritzen-konkurranse, der ungdommer fra Åsnes konkurrerer mot ungdommer fra Våler. Mer info om denne dagen kommer i Spond. Denne aktiviteten er et samarbeid med Våler kommune.

Aldersgrense: 7.-10. trinn

Onsdag 28. juni

Tur til Gjesåsen klatrepark med grilling

15 plasser.

Torsdag 29. juni:

Gocart i Elverum og lunsj på Peppes.

14 plasser.

Fredag 30. juni:

Hengedag på ungdomshuset. Ulike aktiviteter, og felles frokost og lunsj.

25 plasser.

Uke 27

Mandag 3. juli:

Diskgolf og kino.

Tirsdag 4. juli:

Tur til Tusenfryd

40 plasser.

Onsdag. 5. juli

Hengedag på huset. Ulike aktiviteter, for eksempel turneringer med premier og sy-verksted. Vi bestiller pizza.

Tordag 6. juli:

Overnattingstur til Sævsjøen.

15 plasser

Uke 33

Mandag 14. august

Tur til Oslo, med "Fangene på fortet" og litt fritid i Karl Johan.

Tirsdag 15. august

Tur til skateparken i Elverum. Vi spiser lunsj på Peppes før vi avslutter med et bad.

15 plasser

Onsdag 16. august:

Tur til Hunderfossen.

40 plasser.

Torsdag 17. august:

Aktivitetsdag på Kynna. Denne aktiviteten er et samarbeid med Våler kommune.

Aldersgrense 7. - 10. trinn.

30 plasser

Fredag 18. august:

Diskgolf og kino

Aldersgrense: 7.-10. trinn

20 plasser

Vi tar forbehold om eventuelle endringer i programmet.

Aldersgrense

Aktiviteten har enten aldersgrense 3.-7. trinn eller 7.-10. trinn. Aldersgrensen er det trinnet du går i nå, før sommerferien.

Påmelding

Påmeldingsfrist er 8. juni.

Påmelding via Spond med gruppekode GKONM

Informasjon om oppmøte, tidspunkter og hva man skal ha med seg, finner du på Spond. Dersom antall påmeldte overstiger antall plasser, blir det trekning om plassene. Informasjon om hvem som får plass sendes på Spond i slutten av uke 24.

Pris

All deltakelse er gratis. De fleste aktivitetene dekker også mat. Det spesifiseres i Spond dersom man må ha med egen mat.

Spørsmål

Har du spørsmål kan du sende e-post til ferieklubben@asnes.kommune.no