Søk om tilskudd til næringsutvikling − frist 1. juni

Åsnes nærings- og utviklingsfond gir økonomisk støtte til etablering av ny næringsvirksomhet, til videreutvikling av eksisterende næringsvirksomhet og til å fremme samfunnsutvikling i Åsnes kommune. Søknadsfrist er 1. juni.

Piler som peker oppover. Kvinne i bakgrunnen. - Klikk for stort bilde

Har du planer eller prosjekter om næringsutvikling, kan du søke om støtte fra dette fondet.

Her finner du mer informasjon om Åsnes nærings- og utviklingsfond, blant annet hva næringsfondet kan gi støtte til.

Søknader om støtte fra Åsnes nærings- og utviklingsfond må sendes via  www.regionalforvaltning.no .

Søknaden skal inneholde bakgrunn for prosjektet, vise til presise og realistiske mål, gi oversikt over aktiviteter med framdriftsplan, ha vedlagt budsjett med kostnadsoverslag samt finansieringsplan.

Veiledning får du ved henvendelse til Eli Grøntoft Dybdahl i Solør Næringshage AS, som driver Åsnes kommunes førstelinjetjeneste for næringsutvikling.

Hun kan nås på telefon 91 55 52 93 eller elid@solornh.no .

Søknadsfrister:

Det er fire søknadsfrister per kalenderår:

• Søknadsfrist for tildeling i mars er 1. mars.

• Søknadsfrist for tildeling i juni er 1. juni.

• Søknadsfrist for tildeling i september er 1. september.

• Søknadsfrist for tildeling i desember er 1. desember