Velkommen til Friluftsskoler 2022!

Sommeren nærmer seg, og Finnskogen Friluftsråd inviterer barn i 5.-7. trinn til å delta på friluftsskole.

Friluftsskolene inneholder både lek, moro og læring om friluftsliv. Her blir det fisking, vannaktiviteter, lære å bruke kart og kompass og mye annet spennende. Friluftsskolen er et lavterskeltilbud, slik at alle kan delta.

Det blir friluftsskoler i alle Finnskogen Friluftsråds medlemskommuner, og de blir avholdt i sykkelavstand fra sentrum i de respektive kommunene.

Deltagelse er gratis, men det er begrenset antall plasser. De som melder seg på i sin hjemkommune vil bli prioritert.

Praktisk informasjon om friluftskolen, oppmøte, innhold m.m. vil bli sendt noen dager i forkant av friluftsskolen.

Datoer for årets friluftsskoler

Elverum: 20. - 23. juni

Våler: 20. - 23. juni

Åsnes: 27. - 30. juni

Grue: 27. - 30. juni

Klikk på linken nedenfor for påmelding.

Påmeldingsfrist er fem dager før respektive friluftsskole.

Har du spørsmål kontakt Kristin Lund i Finnskogen Friluftsråd:

Telefon: 412 20270

E-post: kristin.lund41@outlook.com

Vi gleder oss til årets friluftsskole!