Han opplyser også at dette gjelder de som ønsker å benytte drop-in, som er på mandager og torsdager fra kl. 1200-1400, og selvbetjent løsning mandag til fredag fra kl. 0900-1430.
- Vi ønsker at flest mulig møter til samtaler i vår nye lokaler på Flisa, men hvis dette ikke er mulig kan samtaler også gjennomføres i Våler og Grue der Nav tidligere hadde lokaler i disse kommunen opplyser Nav-leder Knut Erik Skaret.
I flytteperioden fra 17. desember til 6. januar vil selvbetjent løsning være stengt alle dager.
INFORMASJONEN UNDER VIL BLI REVIDERT I FORBINDELSE MED FLYTTINGEN OG KAN AVVIKE I TIDEN FØR 6. JANUAR
Åpningstider:
Selvbetjeningsløsninger med publikums-PC: Mandag til fredag kl. 09.00 – 14.30.
Drop-in-besøk:
Mandag og torsdag kl. 12 – 14.
Åpent alle dager etter avtale.
For de som bor i Grue og Våler vil det være mulig å gjennomføre planlagte samtaler i den kommunen de bor. Dette må avklares på forhånd.
I forbindelse med etableringen av NAV Solør vil det bli laget nytt innhold til nettsidene.
NAV har selvbetjeningsløsning som du finner på www.nav.no Her kan du finne veiledning, ledige stillinger, registrere deg som arbeidssøker, søke om ulike stønader og sende henvendelser til NAV.
Ring NAV Kontaktsenter på telefon 55 55 33 33 eller gå gå inn på DittNAV på www.nav.no for å kontakte NAV eller bestille time.
Fra 30. juni 2020 er "Skriv til NAV/Ditt NAV" ikke lenger tilgjengelig for brukere av de sosiale tjenestene i NAV.
nav.no har åpent 24/7